Keuze van producten en bestelling
Welke kledinglabel kiezen?
Elk kledinglabel product dat wij aanbieden, heeft zijn eigen specifieke kenmerken. Zelfklevende kledinglabels zijn gemakkelijk aan te brengen en te verwijderen. Ze worden uitsluitend aangebracht op nylon kledingetiketten (met wasinformatie), niet rechtstreeks op de stof.
Instrijkbare kledinglabels worden rechtstreeks op de stof aangebracht en zijn na het instrijken zeer slijtvast en gaan lang mee. Het nadeel ervan is dat je ze niet kan verwijderen.
Voor het labelen van schoenen raden we uitsluitend schoenlabels aan. Ze worden aan de bovenkant van de binnenzool geplakt en zijn zeer slijtvast. Met schoenlabels kunnen kinderen ook gemakkelijker onderscheid maken tussen rechter- en linkerschoenen.
Textielstempel is gemakkelijk aan te brengen, gaat vele wasbeurten mee, en je kunt je kleding na het wassen gewoon opnieuw stempelen. De inkt van de stempel is zwart, dus geschikt om te gebruiken op lichtere kleding. De stempel moet echter om de drie maanden worden bijgevuld, anders droogt hij uit.
Naamlabels zijn dan klassieke labels die bedoeld zijn om speelgoed, schoolspullen, enz. te labelen.
Als je niet zeker bent van je keuze, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected].
Kan ik mijn eigen motief gebruiken op labels of stempel?
Helaas is het momenteel niet mogelijk om labels met je eigen motief te bestellen. Wij breiden ons aanbod echter voortdurend uit met nieuwe motieven. Stuur ons dus informatie over welk motief je in ons aanbod mist en mogelijk vind je het de volgende keer op onze website.
Zijn jullie producten veilig?
Onze producten zijn gemaakt van hoogwaardig en slijtvast materiaal, ze bevatten geen schadelijke stoffen, BPA of ftalaten. Al onze producten voldoen aan alle EU-normen en zijn daarom geschikt voor kinderen. Vergeet echter niet dat labels geen speelgoed zijn en door een volwassene of onder toezicht van een volwassene zouden moeten worden aangebracht.
Waarom heb ik nog steeds geen orderbevestiging ontvangen?
De orderbevestiging wordt automatisch verzonden nadat de betaling is ontvangen. Als je hem niet hebt ontvangen, is de betaling waarschijnlijk nog niet op onze rekening bijgeschreven of heb je een verkeerd e-mailadres opgegeven. Controleer ook je SPAM-map om te zien of de bevestigingsmail daar is geplaatst. Mocht je de bevestiging van je bestelling niet binnen 24 uur ontvangen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice, bij voorkeur door een e-mail te sturen naar [email protected].
Kan ik mijn bestelling wijzigen na betaling? (motief, naam, aantal stuks)
Wijzigingen in de bestelling na betaling zijn slechts tot op zeker moment mogelijk. Zodra de labels of stempels zijn gemaakt, kan de wijziging niet meer worden doorgevoerd.t.
Om de status van je bestelling te controleren, kun je contact opnemen met onze klantenservice op [email protected].
Betaling
Kan ik onder rembours betalen bij aflevering?
Helaas is rembours niet mogelijk.
Kan ik per factuur betalen?
Betaling per factuur is helaas niet mogelijk. Bedankt voor je begrip.
Levering
Welke transportmogelijkheden bieden jullie aan?
Je kunt kiezen voor levering via GLS of DHL.
Hoe krijg ik gratis verzending?
Bestel voor minstens €50 aan goederen en ontvang gratis bezorging.
Wat is de levertijd?
Al onze producten worden gemaakt op maat volgens jouw specificaties, dus we hebben 2 tot 3 dagen nodig voor de productie. De verzending duurt dan meestal 2 tot 4 dagen, afhankelijk van de gekozen verzendmethode en leveringsplaats. De bezorgdienst en de koeriersdienst leveren meestal binnen twee werkdagen. Onze gemiddelde levertijd is daarom 4 tot 7 werkdagen.
De levertijden kunnen worden verlengd tot 14 werkdagen voor het begin van het schooljaar vanwege het hogere aantal bestellingen.
Reclamatie
Hoe kan ik de goederen reclameren?
Als je labels niet overeenkomen met je oorspronkelijke bestelling of als ze defect zijn, sturen we jou een vervangend pakket. Als alternatief kunnen we je een volledige terugbetaling aanbieden. Aangezien de labels op maat worden gemaakt (d.w.z. alleen voor jou), hoef je ze niet terug te sturen. Neem contact met ons op via [email protected], liefst met een foto van de gereclameerde producten, en we zullen je probleem naar tevredenheid oplossen.