Selectie van producten en het plaatsen van een bestelling.
Welke producten kunt u kiezen en hoe maakt u de juiste keuze?
Elk kledinglabel dat wij aanbieden heeft zijn eigen kenmerken. Zelfklevende kledinglabels zijn eenvoudig aan te brengen en gemakkelijk te verwijderen. Ze worden uitsluitend op de nylon labels van kleding (met wasinstructies) geplakt, niet direct op de stof.
Strijklabels worden direct op de stof aangebracht en zijn na het strijken zeer duurzaam en slijtvast. Het nadeel hiervan is dat ze niet te verwijderen zijn.
Voor het labelen van schoenen raden we schoenlabels aan. Deze worden op de bovenkant van de inlegzool geplakt en zijn zeer bestand tegen slijtage. Schoenlabels helpen kinderen bovendien om de rechter- en linkerschoen gemakkelijk te onderscheiden.
De textielstempel is eenvoudig aan te brengen, blijft vele wasbeurten zitten en na het vervagen kan het kledingstuk eenvoudig opnieuw worden gestempeld. De inkt van de stempel is zwart, dus deze is het meest geschikt voor lichtere kleding.
Voorwerpenlabels zijn klassieke stickers die bedoeld zijn voor het labelen van spullen, speelgoed, schoolbenodigdheden, enzovoort. We bieden verschillende maten aan, van mini-labels voor pennen en kleine voorwerpen tot contactlabels waar meer tekst op kan.
Als u niet zeker weet welke keuze u moet maken, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected].
Kan ik een eigen ontwerp gebruiken voor de stickers of stempel?
Helaas is het momenteel niet mogelijk om stickers met een eigen ontwerp te bestellen. We breiden ons assortiment echter voortdurend uit met nieuwe ontwerpen. Laat ons daarom weten welk ontwerp u in ons aanbod mist, en misschien vindt u het de volgende keer al op onze website.
Zijn jullie producten veilig?
Onze producten zijn gemaakt van hoogwaardig en duurzaam materiaal, bevatten geen schadelijke stoffen, BPA of ftalaten. De inkt van de stempel is niet giftig, volledig milieuvriendelijk en gecertificeerd voor contact met de menselijke huid. Al onze producten voldoen aan alle EU-normen en zijn dus geschikt voor kinderen. Houd er echter rekening mee dat stickers geen speelgoed zijn en door een volwassene of onder toezicht van een volwassene moeten worden aangebracht.
Waarom heb ik nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
De orderbevestiging wordt automatisch verzonden na ontvangst van de betaling. Als u deze niet heeft ontvangen, is de betaling waarschijnlijk nog niet bij ons binnengekomen of heeft u mogelijk een verkeerd e-mailadres opgegeven. Controleer ook de map met ongewenste e-mail (SPAM) om te zien of de bevestigingsmail daar terecht is gekomen. Mocht u de orderbevestiging binnen 24 uur nog niet hebben ontvangen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice, bij voorkeur via [email protected].
Kan ik mijn bestelling wijzigen na betaling? (ontwerp, naam, aantal stuks)
Om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt verzonden, starten we met de productie direct na ontvangst. Omdat het om op maat gemaakte producten gaat die volgens de wensen van de klant worden vervaardigd, is het niet mogelijk om de bestelling te annuleren of te wijzigen (bijvoorbeeld de kleurcombinatie, tekst, enzovoort). Controleer daarom zorgvuldig of uw bestelling aan uw wensen voldoet voordat u deze bevestigt. Na het plaatsen van de bestelling is het niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen of de bestelling te annuleren.
Muurstickers
Blijft de sticker op een ruwe (oneffen) muur plakken?
Muurstickers hechten op muren met verschillende afwerkingen, maar ze hechten het beste op een gladde muur. Het is altijd belangrijk om de sticker na het aanbrengen goed tegen de muur aan te drukken. Hoe ruwer de muur, hoe meer druk er nodig is om de sticker goed te laten hechten. Als u niet zeker weet of de sticker op uw muur zal blijven plakken en u de kwaliteit van het materiaal wilt testen voordat u koopt, bieden wij ook muurstickermonsters aan die u kunt bestellen en thuis kunt uitproberen.
Kan ik stickers op een pas geverfde muur plakken?
Als de muur net is geverfd, raden we aan om de verf minimaal 4 weken te laten drogen voordat u de stickers aanbrengt.
Wat als ik de muurstickers scheef plak?
Als u de muurstickers scheef plakt, is dat geen probleem. De lijm op de stickers maakt het mogelijk om ze meerdere keren opnieuw te plakken en los te halen. Bovendien zijn de stickers gedrukt op een speciale folie die zeer duurzaam is, dus u hoeft zich geen zorgen te maken dat u de stickers beschadigt.
Kan ik muurstickers herhaaldelijk aanbrengen?
Muurstickers kunnen herhaaldelijk worden aangebracht zonder het risico van beschadiging van de sticker of de muur.
Kan ik de muur beschadigen bij het verwijderen van de sticker?
Muurstickers hechten op muren met verschillende afwerkingen, maar houd er rekening mee dat sommige soorten pleisterwerk en verf na het verwijderen van de sticker op de kleverige kant kunnen achterblijven. Dit probleem doet zich meestal voor bij muren met meerdere verflagen. Daarom raden we aan om onze muurstickermonsters te proberen voordat u ze aanbrengt.
Kan ik de muurstickers zelf aanbrengen?
Het aanbrengen van muurstickers is heel eenvoudig en u kunt het zeker zelf doen. Sommige stickers zijn echter zo groot dat het voor één persoon moeilijk kan zijn om ze te hanteren. Daarom raden we aan om bij grotere stickers altijd met twee personen te werken. Plak de stickers idealiter stap voor stap op: begin met het voorzichtig losmaken van de rugfolie aan de bovenkant van de sticker en druk deze tegen de muur. Vervolgens trekt u de rugfolie langzaam naar beneden terwijl u de sticker geleidelijk op de muur aanbrengt. Op deze manier kunt u ook grotere stickers eenvoudig aanbrengen.
Hoe verwijder ik muurstickers?
De stickers kunnen eenvoudig worden verwijderd door ze langzaam van de muur te trekken. Er blijft geen lijm of andere resten achter op de muur.
Betaling
Kan ik onder rembours betalen?
Helaas kunt u uw bestelling alleen betalen met een creditcard via de beveiligde betaalgateway van Stripe.
Kan ik op factuur betalen?
Helaas is betaling op factuur niet mogelijk. Bedankt voor uw begrip. Betalen is alleen mogelijk met een creditcard via de beveiligde betaalgateway van Stripe.
Bezorging
Welke bezorgmethoden bieden jullie aan?
U kunt kiezen voor bezorging via de koeriersdiensten GLS en DHL, die het pakket rechtstreeks bij u thuis afleveren.
Hoe kan ik gratis verzending krijgen?
Bij een aankoop van meer dan 50 euro krijgt u gratis verzending, ongeacht de gekozen bezorgmethode.
Wat is de levertijd?
Al onze producten worden op maat gemaakt volgens uw specificaties, daarom hebben we 2 tot 3 dagen nodig voor de productie. De verzendtijd duurt doorgaans 2 tot 4 dagen, afhankelijk van de gekozen verzendmethode en de plaats van levering. De koeriersdienst levert meestal binnen twee werkdagen. Onze gemiddelde levertijd is dus 4 tot 7 werkdagen.
Reclamaties
Hoe kan ik een product reclameren?
Als de stickers niet overeenkomen met uw oorspronkelijke bestelling of als er gebreken zijn, sturen wij u een vervangende set. We kunnen u ook, naar eigen inzicht, een volledige terugbetaling aanbieden. Aangezien de stickers op maat zijn gemaakt (d.w.z. speciaal voor u), hoeft u ze niet terug te sturen. Neem contact met ons op via [email protected], bij voorkeur met een foto van het gereclameerde product, en wij zullen uw probleem naar tevredenheid oplossen.