Goederen selecteren en een bestelling maken
Welke kledingmarkering moet ik kiezen?
Elk kledinglabelproduct dat we aanbieden heeft zijn eigen specifieke kenmerken. Kledinglabels zijn gemakkelijk aan te brengen en gemakkelijk te verwijderen. Ze worden uitsluitend aangebracht op nylon kledingetiketten (met wasinformatie), niet direct op de stof.
Instrijkbare kledinglabels worden rechtstreeks op de stof aangebracht en zijn zeer duurzaam en gaan ook na het strijken lang mee. Het nadeel ervan is dat ze niet verwijderd kunnen worden.
We raden schoenlabels aan om je schoenen te markeren. Ze worden aan de bovenkant van de binnenzool geplakt en zijn zeer slijtvast. Schoenlabels maken het makkelijker voor kinderen om onderscheid te maken tussen rechter- en linkerschoenen.
De textielstempel is gemakkelijk aan te brengen, gaat vele wasbeurten mee en je kunt je kleding na het wassen gewoon opnieuw stempelen. De inkt van de stempel is zwart, dus geschikt voor lichtere kleding.
Naamlabels voor op spullen zijn klassieke stickers die ontworpen zijn om dingen, speelgoed, schoolspullen, enz. te markeren. We bieden verschillende formaten, van ministickers voor potloden en kleine voorwerpen tot contactstickers waar grotere hoeveelheden tekst op passen.
Als je niet zeker bent van je keuze, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected].
Kan ik mijn eigen motief gebruiken op labels, stickers of stempels?
Helaas is het momenteel niet mogelijk om labels of stickers met je eigen motief te bestellen. We breiden ons aanbod echter voortdurend uit met nieuwe motieven. Stuur ons daarom informatie over welk motief je mist in ons aanbod en het is mogelijk dat je het de volgende keer op onze website vindt.
Zijn uw producten veilig?
Onze producten zijn gemaakt van duurzaam materiaal van hoge kwaliteit en bevatten geen schadelijke stoffen, BPA of ftalaten. De stempelinkt is niet giftig, volledig milieuvriendelijk en gecertificeerd voor contact met de menselijke huid. Al onze producten voldoen aan alle EU-normen en zijn daarom geschikt voor kinderen. Houd er wel rekening mee dat labels of stickers geen speelgoed zijn en door een volwassene of onder toezicht van een volwassene moeten worden aangebracht.
Waarom heb ik nog steeds geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
De bevestiging wordt automatisch verzonden nadat de betaling is ontvangen. Als je deze niet hebt ontvangen, is de betaling waarschijnlijk nog niet bijgeschreven op onze rekening of heb je een verkeerd e-mailadres opgegeven. Controleer ook je SPAM-map om te zien of de bevestigingsmail daar is geplaatst. Mocht je de bevestiging van je bestelling niet binnen 24 uur ontvangen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice, bij voorkeur door een e-mail te sturen naar [email protected].
Kan ik mijn bestelling na betaling nog wijzigen? (Motief, naam, aantal stuks)
Om je bestelling zo snel mogelijk te kunnen verzenden, beginnen we met de productie zodra we deze ontvangen hebben. Aangezien het om maatwerk gaat, is het niet mogelijk om de bestelling te annuleren of te wijzigen (bijv. kleurcombinatie, tekst, enz.). Controleer dus goed of je bestelling overeenkomt met je wensen voordat je deze bevestigt. Als een bestelling eenmaal is aangemaakt, kan deze niet meer worden gewijzigd of geannuleerd.
Muurstickers
Blijft de sticker plakken op een ruwe (ongelijke) muur?
Muurstickers plakken op muren met verschillende afwerkingen, maar ze plakken het beste op gladde muren. Druk de sticker na het plakken altijd stevig tegen de muur. Hoe ruwer de muur, hoe meer de sticker tegen de muur gedrukt moet worden. Als je niet zeker weet of de sticker op de muur zal plakken en de kwaliteit van het materiaal wilt testen voordat je koopt, bieden we ook monsters van muurstickers aan die je kunt bestellen en thuis testen.
Kan ik stickers plakken op een pas geverfde muur?
Als je pas geschilderd hebt, raden we aan om de verf minstens 4 weken te laten drogen voordat je de stickers aanbrengt.
Wat als ik de stickers scheef op de muur plak?
Als je de stickers verkeerd plakt, gebeurt er helemaal niets. Dankzij de kleeflaag op de stickers kunnen ze herhaaldelijk opnieuw worden aangebracht en losgehaald. De stickers zijn ook gedrukt op een speciale folie die erg duurzaam is, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat de stickers beschadigd worden.
Kan ik herhaaldelijk stickers op de muur plakken?
Muurstickers kunnen herhaaldelijk worden aangebracht zonder risico op beschadiging van de sticker of pleister.
Kan ik de pleister beschadigen nadat ik de sticker heb verwijderd?
Muurstickers hechten op muren met verschillende afwerkingen, maar houd er rekening mee dat sommige soorten pleisterwerk en verf na verwijdering aan de klevende kant van de sticker kunnen blijven plakken. Dit is meestal een probleem bij pleisterwerk waar meer verf op zit. Daarom raden we je aan om monsters van onze muurstickers uit te proberen.
Kan ik zelf stickers op de muur plakken?
Plakken op de muur is heel gemakkelijk en je kunt het zeker zelf doen. Sommige stickers zijn echter zo groot dat het voor één persoon moeilijk kan zijn om de sticker te hanteren, dus bij grotere stickers raden wij aan om altijd met z'n tweeën te werken. Je kunt de stickers het beste één voor één opplakken - trek eerst de beschermfolie aan de bovenkant van de sticker eraf, breng de sticker dan aan op de muur en plak hem op. Trek vervolgens de beschermfolie naar beneden eraf en plak de sticker op zijn beurt geleidelijk aan op de muur. Op deze manier kun je zelfs grotere stickers gemakkelijk opplakken.
Hoe verwijder ik de stickers van de muur?
De stickers kunnen gemakkelijk worden verwijderd door ze langzaam van de muur af te trekken. Er blijft geen lijm of ander vuil achter op de muur.
Betaling
Kan ik contant betalen bij aflevering?
Helaas kun je je bestelling alleen met creditcard betalen via de beveiligde betalingsgateway Stripe.
Kan ik per factuur betalen?
Helaas is betaling per factuur niet mogelijk. Bedankt voor je begrip. Er kan alleen met creditcard worden betaald via de beveiligde betalingsgateway Stripe.
Levering
Welke vormen van vervoer bieden jullie aan?
Je kunt kiezen voor levering via GLS en DHL-koeriersdiensten, die het pakket direct bij je thuis afleveren.
Hoe krijg ik gratis verzendkosten?
Voor aankopen van meer dan 50 euro krijg je gratis bezorging via elke bezorgmethode.
Wat is de levertijd?
Al onze producten worden gemaakt volgens jouw specificaties, dus we hebben 2 tot 3 dagen nodig voor de productie. De verzendtijd duurt dan meestal 2 tot 4 dagen, afhankelijk van de gekozen vorm van vervoer en afleverlocatie. De koeriersdienst levert meestal binnen twee werkdagen. Onze gemiddelde levertijd is daarom 4-7 werkdagen.
De levertijd kan voor het begin van het schooljaar tot 14 werkdagen worden verlengd vanwege het grotere aantal bestellingen.
Klachten
Hoe kan ik een klacht indienen?
Als de stickers niet overeenkomen met je oorspronkelijke bestelling of als ze defect zijn, dan sturen we je een vervangend pakket. Als alternatief kunnen we je naar eigen inzicht een volledige terugbetaling aanbieden. Aangezien de stickers op maat worden gemaakt (d.w.z. alleen voor jou), zullen we niet vragen om ze terug te sturen. Neem contact met ons op via [email protected], liefst met een foto van de goederen die worden teruggezonden, en wij zullen je probleem tot je tevredenheid oplossen.